Thursday 21 December 2017

Ihforex recenzja


IHForex (Investment House Forex) Komentarz: Strona internetowa twierdzi, że firma działa od 2009 roku. IHForex został zarejestrowany w dniu 2017-11-05 po tym, jak w 2007 r. Przestał istnieć. FPA zaleca EXTREME CAUTION dotyczącą IHForex i wszelkich powiązanych firm. OSTRZEŻENIE: Investment House Limited znajduje się na czarnej liście nieautoryzowanych instytucji FINMA39. Kliknij tutaj, aby zobaczyć listę. OSTRZEŻENIE: W tej firmie wydano wyrok w sprawie FPA Traders Court Guilty. Istnieje także jeden werdykt wydany przez FPA Traders Court Guilty przeciwko IBCFX. FPA zaleca NAJWYŻSZYM możliwym poziom ostrożności w odniesieniu do tych firm, chyba że problemy te można rozwiązać. :, -,. iFOREX. . -,,. . -,. Mobilny - , , . . - iPhone Android Grupa iFOREX: Formula Investment House Ltd.,, SIBAL131060. iCFD Limited, (CySEC) 14311. eBrkerhz Befektetsi Szolgaltato Zrt. , II73.0592000 III73.059-42002. Formula Investment House Ltd. Forex, CFD (). , Forex CFD,. ,. -,. ,. iFOREX,. . ,,, -. F. I.H. Formula Investment House Clearing Ltd. 2018 iFOREX. iFOREX iFOREX Group. ,,.iHForex Opinie użytkowników Nazywam się Robert, jestem z Niemiec i handluję Forex, towarami i indeksami od 2006 roku. Na rynku Forex przybyłem z ciekawości bardziej niż chęć zarabiania pieniędzy. Szedłem długą drogę dopóki nie zacząłem być opłacalny i realizować swoją niekończącą się podróż, by stać się lepszym i przechytrzyć opozycję w tej grze, aby zarobić złotówkę. Zacząłem zdawać sobie sprawę, że do dobrej strategii potrzebny jest dobry partner, dobry pośrednik, więc w przez cały ten czas przeszukiwałem wielu brokerów, szukając takiego, który traktuje swoich klientów z jednakowym szacunkiem i wspiera, a jednocześnie zapewnia dobre wyniki handlowe na swoich platformach. Miałem bardzo złe doświadczenia, którymi podzielę się z tobą w sprawie konkretnego brokera, zwanego IH Forex (Dom Inwestycyjny Forex ihforex), w nadziei, że pomogę ci uniknąć tej firmy i nigdy nie będzie ci przykro, że nie zrobiłeś tego. Zacząłem korzystać z usług IHForexs na początku 2017 roku, kiedy otworzyłem konto na żywo z 3000 USD. Natychmiast otrzymałem premię w wysokości 400 USD. Na początku wydawali się mili, odpowiadali na telefony i dzwonili, aby przypomnieć mi o ważnych wydarzeniach w kalendarzu gospodarczym, dając mi swoje opinie i wszystkie te rzeczy, których naprawdę nie interesowałem, ale miło było widzieć, że próbują szanować swoich klientów. Wszystko to wkrótce zmieni się. Po 1 miesiącu handlu pobrałem już 300 USD i wszystko działało dobrze, dostałem je. To był mój jedyny sukces od nich. Później, gdy próbowałem odzyskać więcej pieniędzy, pojawiły się problemy. Próbowałem do whitdraw 1000 USD. Minęły tygodnie i minęły. skontaktowałem się z nimi i wszystko, co mogli powiedzieć, to to, że wysłali pieniądze i powinienem po prostu poczekać. Rzeczywiście pojawił się, ponieważ w platformie MT4 pojawił się whitdown, autor: BKB (Basler KantonalBank) - na czym polega bank, z którym pracują. Pieniądze były poza platformą, ale nigdzie nie było po 3 tygodniach. Kilka razy skontaktowałem się z nimi, próbowałem zadzwonić, a oni odpowiedzieli tylko raz mówiąc mi, że jest problem w ich banku i będą daj mi znać, gdy zostanie rozwiązany. Minęły kolejne dni, a oni nie wysłali mi żadnych e-maili i nie zadzwonili. Kontaktowałem się z ich Live Chat na ich stronie i dali mi adres mojego account managera na Skype. Rozmawiałem z nim i powiedział, że pieniądze powinny wkrótce dotrzeć do mnie i do niego obiecał, że zajmie się sprawą. Po kolejnym tygodniu na moim koncie bankowym nie było pieniędzy. Byłem bardzo zdenerwowany i starałem się wypłacić wszystkie moje pieniądze. Menedżer konta zapytał mnie, dlaczego zdecydowałem się wypłacić wszystkie moje pieniądze i ja po prostu spytałem go, kiedy pieniądze dotrą do mnie. Powiedział mi, że w ciągu 30 dni powinienem otrzymać wszystkie moje pieniądze, w tym pierwszą wypłatę. Wszystko, co otrzymałem po kilku dniach, to tylko 1000 USD, nigdy nie dostałem reszty bez względu na to, ile razy i jak często się z nimi kontaktowałem. Wszyscy mogli powiedzieć, że mają problem ze swoim bankiem i obiecują wysłać pieniądze, które oczywiście nigdy się nie wydarzyły. Nie odpowiadali też na wiele moich e-maili, dopóki nie zrobiłem inni wiedzą w sieci mojej sytuacji. Wkrótce dowiedziałem się, że zostali umieszczeni na czarnej liście na stronie Swiss Financial Authority pod adresem: finma. chesanktionenunbewilligte-institutePagesdetails. aspxorgid265. Oprócz przekupywania ludzi, ich wydajność na platformach handlowych jest przerażająca, transakcje są wykonywane kilka minut później po tym, jak został osiągnięty poziom cen w toku, w większości przypadków otrzymujesz ponowne wyceny dla swoich zamówień, nawet jeśli jest niewielka lub żadna zmienność, a najgorszy wszystkie twoje transakcje nie kończą się na ustalonych przez ciebie celach zysku, będą kontynuowały i prawdopodobnie stracą dużo pieniędzy z powodu opóźnień serwerów i ich manipulacyjnej natury. Manipulują nimi i grają przeciwko swoim klientom i robią losowe świece i potknięcia, nie pojawia się u innych brokerów. Mam z nimi doświadczenie. Naprawdę mam nadzieję, że nie zrzucisz swoich pieniędzy na tych oszustów i nie użyjesz przyzwoitych pośredników, które są regulowane przez władze krajowe i mają licencje oraz dobre recenzje w sieci. Zachowaj bezpieczeństwo swoich pieniędzy , FX Empire - spółka, pracownicy, spółki zależne i stowarzyszone, nie są odpowiedzialne ani nie będą ponosić odpowiedzialności solidarnej za jakiekolwiek straty lub szkody wynikające z uzależnienia od informacji na tej stronie. Dane zawarte na tej stronie internetowej niekoniecznie są dostarczane w czasie rzeczywistym, ani nie muszą być dokładne. FX Empire może otrzymać odszkodowanie od firm znajdujących się w sieci. Wszystkie ceny podawane są przez animatorów rynku, a nie przez giełdy. Ponieważ takie ceny mogą nie być dokładne i mogą się różnić od rzeczywistej ceny rynkowej. FX Empire nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek straty handlowe, które możesz ponieść jako wynik połączenia z użyciem jakichkolwiek danych w FX Empire. Przejdź do Fxempire

No comments:

Post a Comment