Tuesday 5 December 2017

Forex trading axis bank


Co to jest wielowalutowa karta Forex w banku Axis Jest to karta przedpłacona, która może być obciążona wieloma walutami obcą na jednej karcie. Karta jest wydawana i ładowana przez FFMC Oddziału Banku Osi w Indiach i może być używana do przesuwania płatności i wypłacania gotówki podczas podróży zagranicznych. Jakie waluty można załadować na kartę Multi-Currency Forex w Axis Bank Można załadować kartę Multi-Currency Forex w Axis Bank w następujących walutach: USD, EUR, GBP, SGD, AUD, CAD, SEK, JPY, CHF, AED, SAR , THB, HKD, NZD, ZAR DKK. Czy muszę mieć konto w banku Axis, aby zakupić kartę walutową na wielu walutach Nie potrzebujesz relacji z bankiem Axis, aby kupić kartę walutową na wiele walut. Po prostu wejdź do dowolnego Oddziału Banku Osi, prześlij wymagane dokumenty i zdobądź Multi-Currency Forex Card bez recepty. Czy muszę złożyć wniosek o kartę z dużym wyprzedzeniem Ta karta jest produktem bez recepty i można ją kupić nawet w dniu podróży, pod warunkiem, że środki zostaną dostarczone tego samego dnia. Zalecamy jednak kupowanie karty kilka dni wcześniej, aby uniknąć pośpiechu w ostatniej chwili. Jakie dokumenty muszę złożyć, gdy kupuję lub ponownie ładuję kartę Forex Multi-Currency Musisz przesłać kopię następujących dokumentów do Oddziału Banku Osi lub Money Changer wraz z formularzem wniosku o kartę Multi-Currency Forex w Axis Bank : Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej Kiedy mogę zacząć korzystać z karty Możesz rozpocząć korzystanie z karty po kilku godzinach jej zakupu, aby załadować kwotę na kartę, potrzeba kilku godzin. Upewnij się, że otrzymałeś kod PIN i podpisałeś go w panelu podpisu na odwrocie karty. Aby zapewnić bezpieczeństwo swojej karty, zmień PIN i sprawdź saldo na karcie w dowolnym bankomacie Axis Bank przed wyjazdem z kraju. Jak długo ta karta jest ważna dla karty walutowej Axis Bank Multi-Currency Forex Card jest ważna przez 5 lat i można jej używać nieograniczoną liczbę razy w tym czasie. Czy karta jest tańsza niż inne opcje walutowe Tak. Nie ponosisz żadnych dodatkowych opłat po przesunięciu go, co oznacza, że ​​oszczędzasz na minimalnych opłatach transakcyjnych w wysokości 3,5, które są zwykle nakładane na karty debetowe, gdy korzystasz z nich za granicą w punktach sprzedaży (POS) i bankomatach. To, co wszystkie sieci są dostępne na karcie The Axis Bank Multi-Currency Forex Card, jest dostępne w sieciach VISA, MasterCard Diners Club. Czy mogę przesunąć moją kartę Multi-Currency Forex bezpośrednio w punktach sprzedaży Tak, możesz płacić za pomocą swojej karty Multi-Currency Forex bezpośrednio u akceptantów, którzy akceptują VISAVISA Electron. Czy istnieje opłata transakcyjna za przeniesienie karty Multi-Currency Forex do płatności w punktach akceptujących Nie, nie ma opłaty transakcyjnej za przeniesienie karty Multi-Currency Forex dla płatności w punktach akceptujących. Jak korzystać z tej karty do wypłaty gotówki Możesz użyć Multi-Currency Forex Card, aby wypłacić pieniądze z dowolnego bankomatu VISAVISA Plus za granicą. Wystarczy włożyć kartę, wybrać opcję CheckingCurrent Account na ekranie i postępować zgodnie z instrukcjami. Wpisz swój PIN i podaj kwotę, którą chcesz wypłacić w lokalnej walucie. Zarekwirowane pieniądze zostaną wydane w lokalnej walucie kraju, w którym przebywasz, za symboliczną opłatą w wysokości 2 USD za wypłatę. Które bankomaty akceptują kartę Multi-Currency Forex Wszystkie bankomaty za granicą wyświetlające symbol VISA lub VISA Plus zaakceptują Twoją wielowalutową kartę Forex. Na świecie jest ponad 2 miliony bankomatów VISA. Możesz także korzystać z bankomatów MasterCard i Diners Card w zależności od sieci obsługiwanej przez Twoją kartę. Czy mogę korzystać z karty, gdy jestem w Indiach? Tak, możesz używać jej do transakcji internetowych dokonywanych w obcej walucie, takich jak kupowanie biletów lotniczych, dokonywanie rezerwacji hotelowych itp. Jak korzystać z tej karty w punkcie sprzedaży (POS)? Wystarczy wpisać kwotę do zapłaty, wybrać opcję CheckingCurrent Account, wpisać PIN i podpisać. Jesteś gotowy Co mogę używać tej karty dla prawie wszystkiego. Możesz go użyć do wszystkich wymagań związanych z urlopem, takich jak rezerwacje podróży, wyżywienie, rezerwacje hotelowe, zakupy, zakupy bezcłowe, rozrywka itp. Ile waluty obcej mogę włożyć na moją kartę Multi-Currency Forex Twoja wielowalutowa karta Forex Card musi być załadowane kwotą zgodną z przepisami RBI i FEMA. Zgodnie z tymi przepisami podróżujący mogą przewieźć za granicą do 250 000 USD za granicą w jednym roku finansowym. Jak załadować swoją kartę po raz pierwszy Za pierwszym razem, gdy ładujesz Multi-Currency Forex Card, należy to zrobić w Oddziale Banku Osi w Twojej okolicy, ponieważ istnieje pewna dokumentacja i proces weryfikacji, który musimy wykonać. Czy mogę ponownie doładować kartę W przypadku wyczerpania środków załadowanych na kartę, możesz po prostu ponownie doładować kartę za pośrednictwem bankowości internetowej lub aplikacji Axis Mobile (jeśli jesteś klientem banku Axis). Jeśli nie masz konta oszczędnościowego banku osi, możesz je ponownie załadować za pośrednictwem znajomych lub rodziny w Indiach w oddziale banku w Osi. Jak mogę sprawdzić, czy moja karta została załadowana? Załadowano. Otrzymasz wiadomość SMS i e-mail z potwierdzeniem natychmiast po załadowaniu karty. Radzimy sprawdzić saldo na karcie w dowolnym bankomacie Axis Bank przed wyjazdem z kraju. Możesz również sprawdzić saldo za pomocą bankowości internetowej lub aplikacji Axis Mobile. Czy możliwe jest zdalne przeładowanie karty? Możesz pozostawić podpisaną kopię formularza doładowania i autoryzację z rodziną lub przyjaciółmi. Oni z kolei mogą zbliżyć się do Oddziału Banku Osi, a po złożeniu dokumentów i otrzymaniu płatności karta zostanie przeładowana. Jeśli jesteś klientem banku Axis, możesz również załadować swoją kartę za pośrednictwem bankowości internetowej, a także za pośrednictwem aplikacji Axis Mobile. Co powinienem zrobić z moją kartą po jej wznowieniu Twoja karta jest ważna przez 5 lat, więc możesz ją ponownie wykorzystać podczas następnej podróży. Możesz również wybrać, aby zamknąć kwotę na nim lub użyć salda do zakupów na shipoutfromusa. Jak mogę uzyskać zwrot nie wydanych sald? Kartę można zabezpieczyć tylko po powrocie do Indii. Należy również upewnić się, że ostatnia transakcja wykonana na karcie jest dłuższa niż 10 dni przed datą zamknięcia. W celu zwrotu pozostałych lub niewykorzystanych sald możesz podejść do dowolnego Oddziału Banku Osi, niezależnie od miejsca, w którym wydano kartę. Musisz wypełnić formularz zwrotu i przesłać kopię paszportu wraz z formularzem, a my dokonamy zwrotu pieniędzy. Czy muszę oddać kartę w oddziale w momencie ataku lub mogę ją zachować W przypadku, gdy chcesz zawrzeć całą niewydaną kwotę na karcie, musisz złożyć i zniszczyć kartę, dzieląc ją na 4 części czas poddania się. Co należy zrobić, jeśli moja karta debetowa Multi-Currency wygasła, ale na karcie jest niewykorzystane saldo Jeśli Twoja karta wygasła zanim wszystkie środki zostały wykorzystane, możesz skontaktować się z dowolnym Oddziałem Banku Osi w celu zwrotu niewykorzystanego salda lub złożyć wniosek aby wymienić kartę, aby w przyszłości uzyskać dostęp do pozostałych środków na płatności za pośrednictwem karty. Co to są usługi pomocy w nagłych wypadkach i kto może skorzystać? TripAssist to globalna usługa pomocy dla klientów (GCAS) świadczona przez VISA. Posiadacze kart wielowalutowych na rynku Forex mogą korzystać z tej płatnej usługi 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby uzyskać pomoc, gdy ich karta zostanie zgubiona. Dzięki TripAssist możesz zgłosić swoją kartę Loststolen, uzyskać awaryjną pomoc gotówkową, otrzymać kartę zastępczą, a nawet więcej różnych informacji, których możesz wymagać za granicą. Usługi te są dostępne pod następującymi bezpłatnymi numerami: Australia: 1-800-450346 Kanada: 1-866-639-1911 Francja: 0800-904349 Niemcy: 0800-182-2891 Hongkong: 800-900-782 Japonia: 00531-44-002 Singapur: 800-4481-250 Wielka Brytania: 0800-169-5189 Stany Zjednoczone: 1-866-765-9644 Jeśli podróżujesz do dowolnej części świata, możesz skorzystać z tych usług umieszczenie wywołania zbiorczego do 61-2-92513704. Opłaty za usługi są następujące: Różne zapytania do obsługi klienta: 5 USD za każde zapytanie Zgłoszenie dotyczące karty LostStolen: 35 USD za kartę i wymienienie karty ratunkowej Pomoc w razie nagłej potrzeby: 175 USD Co należy zrobić, jeśli moja karta zostanie zgubiona lub skradziona Możesz zadzwoń na całodobową infolinię 91 04067174100 lub wyślij e-mail na adres e-mail helpdesktravel. currencyaxisbank, aby zgłosić zagubioną lub skradzioną kartę. Nasi kierownicy ds. Obsługi klienta natychmiast zablokują zagubioną kartę i uniemożliwią jej dalsze użytkowanie i zorganizują wysłanie zastępczej karty w ciągu 2 dni roboczych. Ważne jest, aby pamiętać, że zgubione zgłoszenie karty zostanie wykonane dopiero po sprawdzeniu niektórych szczegółów, takich jak imię panieńskie matki, data urodzenia, numer paszportu. itp. Co powinienem zrobić, jeśli zgubię swój PIN karty bankomatowej Multi-Currency Forex lub hasło do bankowości internetowej W przypadku utraty karty, PIN-u ATM lub hasła do bankowości internetowej, napisz do naszego helpdesk helpdesk travel. currencyaxisbank lub zadzwoń do naszego klienta numery usług. 1800 -108 5577 (bezpłatny dla Indii) lub 91 040 67174100 (płatny). Co się stanie, jeśli zapomnę PIN do bankomatu Tak jak powyżej. Jeśli zapomnisz kodu PIN, możesz napisać do travel. currencyaxisbank lub zadzwonić do obsługi klienta, aby wygenerować nowy. Jaki jest mój PIN Twój PIN (osobisty numer identyfikacyjny) to unikalny 4-cyfrowy bezpieczny numer przypisany do karty i znany tylko Tobie. Umożliwia wypłatę gotówki z bankomatów VISA VISAPlus na całym świecie i czasami jest również wymagana w momencie dokonywania transakcji. Ten kod PIN można zmienić (tylko) w bankomacie Axis Bank w Indiach. Czy muszę udostępnić kod PIN podczas przesuwania karty w sklepie? Nie musisz udostępniać kodu PIN podczas przesuwania karty w większości punktów sprzedaży. Może jednak być wymagane w kilku miejscach. Kod PIN należy wprowadzić samodzielnie, jeśli jest to wymagane w celu zapewnienia bezpieczeństwa karty. Czy dzienny limit zakupów jest ustalany w sklepie handlowym. Dzienny limit w wysokości 10.000 USD lub równowartość w przypadku zakupów w sklepie handlowym i dzienny limit w wysokości 5000 USD lub równowartość w przypadku wypłaty gotówki z bankomatu. Czy pobierana jest opłata za korzystanie z bankomatów VISA W przypadku różnych bankomatów pobierana jest opłata transakcyjna za zbadanie salda wypłat gotówkowych. Kliknij tutaj, aby uzyskać pełne informacje dotyczące taryf. Jakie opcje należy wybrać, aby wypłacić gotówkę z bankomatu Zasadniczo opcje dostępne w bankomacie do wypłaty gotówki to Sprawdzenie, Kredyt i Oszczędności. Powinieneś wybrać opcję CheckingCurrent. W przypadku, gdy opcja CheckingCurrent nie jest dostępna, należy wybrać opcję Kredyt. Opcja Oszczędności nie łączy się z siecią VISA i dlatego transakcja nie zakończyłaby się sukcesem. Co mam zrobić, jeśli zapomniałem kodu PIN bankomatu Karta zostanie zablokowana do użytku w bankomatach, jeśli karta była używana z nieprawidłowym numerem PIN bankomatu więcej niż 3 razy. Ma to na celu bezpieczeństwo użytkownika i zapobiega nieuczciwemu użyciu karty. Jeśli zapomniałeś kodu PIN, możesz napisać do travel. currencyaxisbank lub zadzwonić pod numer 1800 -108 5577 (bezpłatny dla Indii) lub 91 040 67174100 (płatny), aby wygenerować nowy kod PIN. Czy bankomat VISA wyświetla kurs wymiany walut. Zazwyczaj bankomaty wyświetlają wypłatę i saldo dostępne w lokalnej walucie. Dzięki tym informacjom można obliczyć zastosowany kurs walutowy. Jakie są kursy walut obowiązujące, gdy korzystam z mojej Multi-Currency Forex Card do transakcji (wypłata gotówki w bankomatach i przesuwanie w punktach handlowych) Jeśli transakcja jest przeprowadzana w walucie bazowej (walucie, z którą została załadowana karta), nie ma obowiązujący kurs walutowy. Jednak w przypadku transakcji innych niż waluta podstawowa, jako podatek krzyżowy pobierane jest 3,5 płaskie. Przeliczanie walut odbywa się automatycznie w międzynarodowym środowisku online przez VISA. Czy mogę dowiedzieć się więcej na temat pre-autoryzacji podjętych na liniach hotelcar rentalcruise i co należy zrobić w takich przypadkach Możesz użyć karty, aby zapłacić rachunki hotelowe w momencie wymeldowania. Prosimy jednak nie używać karty do odprawy (pre-autoryzacji) w hotelach. Jeśli zdecydujesz się użyć karty w momencie odprawy, środki na twojej karcie zostaną zablokowane do czasu ostatecznego uregulowania rachunków. Aby zapobiec blokowaniu funduszy, upewnij się, że wszystkie przesunięcia testowe zostały anulowane. Jeśli już uregulowałeś swój rachunek w innym trybie, poproś hotel o przesłanie zeskanowanej kopii listu autoryzacyjnego na papierze firmowym lub pocztą elektroniczną. Uwaga: hotel powinien poinformować, że uregulowałeś ten rachunek w inny sposób i nie potrzebujesz już autoryzacji. Jeśli już wypisałeś się z hotelu i nie możesz dostarczyć listu, możesz udostępnić nam kopię gotowego rachunku, który zawiera tryb płatności przy zameldowaniu i wymeldowaniu. Jeśli hotel twierdzi, że transakcja została odrzucona na końcu, należy poprosić hotel o przesłanie nam zeskanowanej kopii listu za pośrednictwem wiadomości e-mail z informacją, że uregulowałeś ten rachunek w inny sposób i nie będą zgłaszać żadnych roszczeń przeciwko twoja karta później. Z kim mam się skontaktować, na wypadek gdyby miałam spór dotyczący transakcji Jeśli masz spór dotyczący konkretnej transakcji, podaj szczegóły tego samego na e-mailu id: - travel. currencyaxisbank i zaglądnij do niego. Co z ubezpieczeniem ubezpieczeniowym: Zapewniamy bezpłatną ochronę ubezpieczeniową, aby chronić Cię przed nieuczciwym korzystaniem z karty Multi-Currency Forex z powodu nieudanego fałszerstwa karty. Ubezpieczenie wynosi do 3,00 000 INR. Napad na napady w bankomatach: zapewniamy ubezpieczenie do wysokości 60 000 INR, w tym wydatki poniesione na leczenie. Pamiętaj, że FIR jest obowiązkowe w przypadku napadu na napad na bankomat. Okres ubezpieczenia: za zgubioną kartę Wstępne zgłoszenie - 30 dni Po zgłoszeniu - 7 dni Za sfałszowaną kartę skróconą Wstępne zgłoszenie - 38 dni Po zgłoszeniu - 7 dni Czy istnieje inny sposób, w jaki mogę śledzić saldo i najnowsze transakcje Możesz śledzić swoje salda i transakcje wykonane na karcie za pośrednictwem E-mail, SMS, bankowości internetowej lub aplikacji Axis Mobile. Jeśli zdecydujesz się na SMS-a, wyślij wiadomość MCCBALTCCBAL na numer 5676782. Upewnij się, że udostępniasz swój identyfikator e-mail podczas rejestracji karty, oraz w przypadku powiadomień SMS-owych, upewnij się, że masz włączony roaming międzynarodowy na stronie umber udostępnionej nam podczas rejestracji . Co to jest dynamiczna konwersja waluty W niektórych krajach banki przejmujące mogą wybrać opcję aktywacji funkcji dynamicznego przeliczania walut w swoich bankomatach i sieciach automatów POS. Zgodnie z tym udogodnieniem, urządzenie ATMPOS identyfikuje Wielowalutową Kartę Forex jako kartę wydaną z innego kraju i nakłania klienta do przeprowadzenia transakcji w ich rodzimej walucie (w przypadku Indusów byłyby to rupie indyjskie). Jeśli klient wybierze opcję home currencyINR, transakcja zostanie odrzucona, tym samym oszczędzając dodatkowe opłaty między walutami, które są pobierane przez bank nabywający (bank, który uruchamia komputer ATMPOS). Czy mogę korzystać z opcji DCC w momencie transakcji Należy pamiętać, że ponieważ Multi-Currency Forex Card jest kupowana i ładowana w celu użycia karty w odpowiedniej walucie obcej. Powinieneś unikać wybierania opcji, która prosi o zmianę waluty użytkowania, aby uniknąć niekorzystnego kursu wymiany. Funkcja dynamicznego przeliczania waluty może być wyświetlana z różną terminologią w zależności od banku zagranicznego. Bank nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek opłaty związane z dynamicznym przeliczaniem walut i nie będzie mógł zwrócić takich opłat w przypadku, gdy zostaną one pobrane z powodu niewłaściwego użycia karty . Czy istnieją jakiekolwiek regulacyjne ograniczenia dotyczące korzystania z mojej karty Korzystanie z wielowalutowej karty Forex musi być zgodne z regulaminem kontroli dewizowej Reserve Bank of India oraz obowiązującymi przepisami obowiązującymi od czasu do czasu, w szczególności i bez informacji, Ustawa o zarządzaniu dewizami z 1999 r. Należy również zauważyć, że karta nie może być wykorzystywana do dokonywania płatności z tytułu depozytu zabezpieczającego na transakcje online na rynku forex. Czy funkcja powiadamiania SMS uruchamia się automatycznie, gdy otrzymam kartę Multi-Currency Forex, lub czy muszę się do niej zarejestrować Powiadomienie SMS nie rozpoczyna się automatycznie. Zostaniesz poproszony o wybór opcji powiadamiania SMS w momencie zakupu karty. Aby otrzymywać powiadomienia SMS podczas podróży za granicę, upewnij się, że masz włączony roaming międzynarodowy na numer wspólny z nami podczas rejestracji. Lub możesz napisać do nas na travel. currencyaxisbank lub zadzwonić pod numer 91 040 67174100, aby zaktualizować swój numer międzynarodowy, zmienić identyfikator e-mail z nami. Jestem istniejącym użytkownikiem karty Multi-Currency Forex, w jaki sposób mogę aktywować tę usługę W celu aktywacji tej usługi, możesz wysłać wiadomość e-mail do travel. currencyaxisbank odnośnie tego samego i aktywować tę funkcję. Czy są jakieś dodatkowe opłaty za tę funkcję powiadamiania SMS W przypadku międzynarodowego numeru telefonu komórkowego usługa jest płatna według nominalnej kwoty 1 USD (lub odpowiednika) miesięcznie. W przypadku, gdy klient aktywuje funkcję na indyjskim numerze telefonu komórkowego, usługa jest bezpłatna. Jest to opłata pobierana przez Axis Bank. Axis Bank nie ponosi odpowiedzialności za dodatkowe opłaty pobierane przez usługodawców. Czy są jakieś oferty na mojej karcie? Zdecydowanie masz usługę TripAssist od VISA, darmową międzynarodową kartę SIM od Clay'a z pre-załadowanym czasem rozmów wynoszącym 499 INR, a także 15 zniżek w wybranych restauracjach w USA, Europie Wielkiej Brytanii (link do restauracje). W jaki sposób klient spoza osi może zalogować się do witryny Jeśli nie jesteś klientem banku Axis, ale posiada kartę, przejdź do banku osi i wybierz kartę walutową z wieloma walutami w liście rozwijanej. Zaloguj się, używając numeru PIN swojego numeru karty, aby uzyskać dostęp do portalu. Na twoją prośbę. zostaniesz przekierowany do strony trzeciej. Przed kontynuowaniem przeczytaj i zgódź się z tym disclamerem. To jest informacja, że ​​klikając hiper-linkok, będziesz miał dostęp do strony internetowej obsługiwanej przez trzecią paty, mianowicie i3.oximallaxisbank. Takie linki są udostępniane wyłącznie Klientowi, a Axis Bank nie kontroluje ani nie popiera takich stron i nie ponosi odpowiedzialności za ich zawartość. Korzystanie z takich stron internetowych będzie miało pierwszeństwo przed warunkami korzystania z banku osi w przypadku konfliktu między nimi. wszelkie podejmowane działania lub zobowiązania stworzone dobrowolnie przez osobę (y) uzyskujące dostęp do takich stron będą bezpośrednio między takimi osobami a właścicielami takich stron internetowych, a Bank Axis nie będzie odpowiedzialny bezpośrednio ani pośrednio za takie podjęte działania. Dziękujemy za odwiedzenie firmy axbank Rezerwacja biletów autobusowych Wybierz usługodawcę Oświadczenie Na Twoją prośbę zostaniesz przekierowany na stronę osoby trzeciej. Przeczytaj i zaakceptuj oświadczenie, zanim przejdziesz dalej. Informujemy, że klikając hiper-linkok, będziesz mieć dostęp do strony internetowej obsługiwanej przez stronę trzecią, a mianowicie mybustickets. in. Takie linki są udostępniane tylko dla wygody Klienta, a Axis Bank nie kontroluje ani nie popiera takich stron internetowych i nie ponosi odpowiedzialności za ich zawartość. Korzystanie z takich stron będzie podlegać warunkom użytkowania określonym w takich witrynach i będzie miało pierwszeństwo przed warunkami korzystania z banku osi w przypadku konfliktu między nimi. Wszelkie podejmowane działania lub zobowiązania tworzone dobrowolnie przez osoby (osoby) uzyskujące dostęp do takich stron internetowych będą bezpośrednio między taką osobą a właścicielem takich stron internetowych, a Bank Axis nie będzie odpowiedzialny bezpośrednio ani pośrednio za takie podjęte działania. Dziękujemy za odwiedzenie banku osiWelcome do naszej nowej wersji BETA. ZNAK FIRMOWY GŁOSOWEJ FIRMY ZNAJDŹ SPRZEDAŻ KOMUNIKATÓW GŁOSOWYCH ZŁOTA KASIA TERAZ HANDEL ZGODNIE Z KOMENDAMI GŁOSOWYMI 1 milion zadowolonych klientów Doświadczenie inwestowania w SimpleHai Inwestycje na rynku papierów wartościowych są obarczone ryzykiem rynkowym. Przeczytaj uważnie wszystkie powiązane dokumenty przed inwestowaniem. AxisDirect to marka, w ramach której Axis Securities Limited oferuje swoje detaliczne usługi maklerskie i inwestycyjne. Trading Member Axis Securities Limited, CINNo. U74992MH2006PLC163204 NSE Numer rejestracyjny SEBI: INBINFINE 231481632 Numer rejestracyjny SEBI BSE INBINF 011481638 Numer rejestracyjny SEBI SEBI: INBINFINE 261481635 ARN-64610 CDSL - IN-DP-CDSL-693-2017 SEBI-Research Analyst Reg. Nie. INH 000000297 W przypadku jakichkolwiek skarg proszę napisać do: customer. grievanceaxisdirect. in Uwaga AxisDirect Inwestorzy Dane kontaktowe. Aby zapobiec nieautoryzowanym transakcjom na Twoim koncie, uprzejmie zaktualizuj identyfikatory numeru seryjnego telefonu komórkowego za pomocą maklera papierów wartościowych, MS Axis Securities. Dowiedz się więcej Powiadomienia KYC. KYC jest jednorazowym ćwiczeniem podczas transakcji na rynkach papierów wartościowych - po przeprowadzeniu KYC za pośrednictwem zarejestrowanego pośrednika SEBI. Dowiedz się więcej o poradach: Inwestorom zaleca się, aby nie ślepo podążali za nieuzasadnionymi plotkami, Wskazówki podawane w sieciach społecznościowych, SMS, WhatsApp, Blogi itp. I inwestuj Know More Inwestycje IPO. Nie trzeba wydawać czeków przez inwestorów podczas subskrypcji na IPO. Po prostu wpisz numer konta bankowego i zaloguj się w formularzu wniosku, aby autoryzować dokumenty rejestracyjne klienta Know More: Dokumenty rejestracyjne klientów są teraz dostępne w języku Vernacular na stronie NSE. Dowiedz się więcej 2018 Axis Direct Wszelkie prawa zastrzeżone.

No comments:

Post a Comment